DSS Hälsa sjukvård
08-400 061 21
dss-halsa.se
Du kan kontakta DSS Hälsoteam vardagar 09–17 och helgdagar 09-12. Du som söker för akut krisstöd kan kontakta DSS Hälsoteam dygnet runt.
Euro Accident sjukvård
0771-10 50 10
euroaccident.com
Du som har Sjukvårdsförsäkring PrivatAccess silver eller guld kan enkelt anmäla ditt ärende och söka vård via Euro Accidents mobilapp. Du kan också följa dina pågående ärenden, av- eller omboka vårdbesök, begära ersättning, betala självrisk och mycket mer. Notera att ärenden för försäkrade barn ej kan göras i appen.
Länsförsäkringar sjukvård
0771-666 115
lansforsakringar.se
Via Länsförsäkringars chatt kan du som har sjukvårdsförsäkring få medicinsk rådgivning dygnet runt, samt få hjälp med att boka vård vardagar 08.00-20.00. Du kan när som helst på dygnet starta ett nytt ärende, titta på dina tidigare ärenden, samt avboka eller omboka en befintlig bokning.
Nordeuropa sjukvård
020-430 030
nordeuropa.se
Trygg-Hansa sjukvård
0771-111 670
trygghansa.se
Hitta i en rådgivare i din närhet från Tydligas stora nätverk av professionella försäkringsförmedlare och investeringsrådgivare. Optimera ditt försäkringsskydd eller din placering genom skräddarsydda lösningar som passar dina behov och önskemål.
Team IT & Team Marknad
Digital utveckling
076-166 77 67
alexander.hultberg@tydliga.se
Team Flexplan
Operativt ansvarig - Flexplan
08-122 072 98
helen.lindqvist@tydliga.se
Team Produkter & Tjänster
Produktansvarig
Bolagsrelationer Grupp & Sak
08-12 15 48 93
johanna.nylen@tydliga.se
Team Produkter & Tjänster
Produktchef
Bolagsrelationer Grupp & Sak
079-077 99 50
ola.soderstrom@tydliga.se
Team Marknad/Kommunikation
Marknadskommunikatör
076-344 20 50
rebecka.aveling@tydliga.se
Team Management/Team Affärsutveckling
Affärsutvecklingschef
070-583 61 01
thomas.fjallstrom@tydliga.se
Om du tycker att någon av våra rådgivare har gjort fel och du inte kommer överens med din eller företagets rådgivare ska du i första hand kontakta din rådgivare och i andra hand kontakta den som är klagomålsansvarig för det bolag där du är kund. Du hittar information om klagomålsansvarig på din rådgivares hemsida eller i rådgivarens allmänna information till dig som kund.
Om du är kund till Tydliga ska du kontakta klagomålsansvarig skriftligen på nedan adress. Skicka gärna ditt klagomål på den e-postadress som anges. Redogör så tydligt som möjligt för vad du anser har hänt och vad din rådgivare har gjort fel. Det underlättar en snabb hantering.
Du kan få kompletterande vägledning från Konsumenternas försäkringsbyrå, Konsumenternas Bank- och finansbyrå eller den kommunala konsumentvägledningen. Om du inte är nöjd med vårt beslut kan du få din fråga prövad av Allmänna reklamationsnämnden eller allmän domstol. Om du vill klaga på ett beslut är det viktigt att du gör det så snart som möjligt.
Kundklagomål Tydliga
Bergsbovägen 11
191 35 Sollentuna
klagomalsansvarig@tydliga.se