Idun Liv och Tydliga ingår samarbete
2022-09-30
Idun Liv och Tydliga ingår samarbete för digital livförsäkring!
I samarbete med Idun Liv kan Tydligas försäkringsförmedlare från och med idag erbjuda en prisvärd och helt digital livförsäkringsprodukt. Försäkringen saknar bindningstid och ansökan görs i enkla steg på bara några minuter. Det enda som krävs är att svara på några hälsofrågor och signera med bank-ID.
"Vi är glada över att få presentera detta nya samarbete med Idun Liv som gör det möjligt för oss inom tydliga att stärka vår position ytterligare på den svenska marknaden. Med Idun Liv’s livförsäkring erhåller vi inom Tydliga ett viktigt komplement till vår livaffär med en prisvärd och helt digital livförsäkringsprodukt, med höga försäkringsbelopp och automatiserad riskbedömning." säger produktchef på Tydliga Ola Söderström.
För ytterligare information, kontakta:
Ola Söderström, Produktchef
Tel: 079-077 99 50
ola.soderstrom@tydliga.se
Fler nyheter i samma kategori
Tydliga Open Golf 2024
Vädret var på vår sida när vi för andra året i rad bjöd in förmedlare, kunder och leverantörer till Bro Hof Slott. Vi fick en fantastisk golfdag tillsammans och möjlighet att samtala med härliga branschkollegor. Nu ser vi fram emo...
Euribron 30-årsjubileum
Förra veckan besökte Euribron Stockholm för att fira sitt 30-årsjubileum. Vi kunde glatt bistå dem med hjälp och tillsammans skapade vi en lyckad konferens med bland annat en båttur i Stockholm skärgård, utbyte av erfarenhete...
Två stycken försäkringsförmedlare till Jordnära Försäkringsförmedling Sverige AB
Om Jordnära
Jordnära är specialiserade på förmedling, skötsel och samordning av försäkringar för ”gods, gårdar och skog”. Vi är ett litet och personligt företag för kunder med lite större och speciella försäkrings-behov. Inte säll...
Tydliga går in som delägare i Jordnära
Tydliga AB kan glädjande meddela att man går in som delägare i Jordnära. Detta är början på ett växande samarbete som man är övertygad om kommer gagna såväl Tydliga som Jordnära.
”Vi brinner för våra kunder och deras f...